tisdag 25 september 2012

Ett tag sedan

jag vet att det är ett tag sedan jag bloggade, och jag såg inte riktigt meningen med att blogga här hemma. Så intressant tycker jag inte att jag är, haha. Men jag gör ett försök igen, mer för mig själv, inspiration osv. Jag hoppas att några av er läsare hänger kvar. Så nu ger jag er en bildbomb på härliga minnen!


 Fest hos maria montazami (håll utkik på Svenska hollywood fruar, snart kanske vi dyker upp)
 du är vääääldigt saknad ska du vet!


Världens underbaraste tjejer, som alltid sätter ett leende på mina läppar!
 Jag kan inte sluta skratta när jag ser ida, för hon fick mig alltid att skratta så magen vek sig.
 min saknade bellsi. Nästa gång vi ses kanske är i thailand?
älskad och klantig gnu. Behöver jag säga mer?
 coolaste sandra i stan. "racer sandra"
 <3

 mina fina tjejer som hälsade på i LA!
Vår flytt, ser lite ut? Det var det jobbigaste jag vart med om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar