söndag 25 december 2011

25 December

Idag är det juldagen, dagen efter Julafton och oj säger jag bara. Vilken rolig julafton! Numera kallar vi oss själva för släkten Kaos. Vi åt massor med mat, hade 2kamp (luftpistol och piskastning). Jag var skitkass på luftpistolen och träffade inte en enda gång men placerade mig på en 4e plats med mina poäng ifrån pilkastningen. Sedan blev det julklappsleken och därefter blev det spel. Paketöppning där jag fick massor med fina saker, mycker dollar och urfina jeffrey campbell skor + missoni sjal. Sedan blev det spelet med andra ord. Och vilket kaos det blev, vi skrek och skratta in på småtimmarna. Idag konstaterar jag att jag har nog världens bästa familj+ släkt. Dem är så himla bra!


 Matilda
 Mamma
 Mormor som faktiskt var bäst av alla.
 Och brorsan
 Våra Jultomtar i år. Jesper och Hanna!
Och mina underbara skor jag fick av min älskling!

1 kommentar: