måndag 19 december 2011

Första inlägget

Jag skipper allt sånt snack med välkommen till min blogg. Ni som läser vet vem jag är och ni som är nya, ja ni lär känna mig på vägen.
Som ni ser är jag inte proffs på detta med header, design osv. Men utseendet får duga tills jag fått min nya dator.
Tanken är väll att jag ska minnas mina år i Los Angeles, och ha någonstans att kolla tillbaka och minnas. Men det är också framför allt för att visa min familj och mina vänner hur mitt liv kommer vara på andra sidan jorden. Ganska annorlunda tror jag. Ni får ta min blogg med en nypa salt, jag bloggar om det jag känner för. Ibland kommer fel saker ut ur munnen, precis som jag är i verkligheten. Men vad är inte en bra blogg om inte äkta..
Så, see you later till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar