fredag 20 april 2012

det finns saker jag saknar

Igår blev det superod middag på stkhouse i hollywood. En riktigt härlig köttbit, med en flaska rött. Det förde oss vidare till laurens lägenhet där det blev en cider (!). Tog sedan taxin till supper men eftersom vi var alldeles för sena för att få in en kille så bestämde vi oss för att gå in på baren jämte. En kareoke( hur man nu stavar det) bar. Och tur att vi gjorde det. 20dollar för 4corona och 2drinkar var rätt billigt tycker jag och det slutade med massa tjöt, sång och skratt. Strax efter 1 tog jag taxi för att hämta upp angelica påvägen hem.
Nu har jag kommit hem ifrån skolan, fick stanna kvar längre och göra klart lite saker på skjortan som vi syr just nu. Sedan stack jag hem och resulterade i att jag var tvungen att plugga ännu mer SÅ nu sitter jag här och har precis gjort klart 9A uppgiften, gjort klart så långt jag kan på skjortan och sitter och skriver på rapporten som ska vara inne nästa söndag. Men eftersom Emil sitter på planet hit just nu känner jag att det vore härligt att bli av med läxorna nu. Men om en stund ska jag unna mig lite sömn och istället gå upp tidigare för att plugga klart.




1 kommentar: