onsdag 18 april 2012

nu vet jag vad som fattades i mitt liv

Efter skolan var slut idag, tog jag cykeln och cyklade attans fort hem till lägenheten. Väl där stod malin redo och jag bytte om väldigt snabbt. Vi tog sedan taxi till Smiths house på santa monica blvd vid century city där vi möttes av ett härligt gäng. Ella var där (och gud vad underbart det var att träffa henne) ceasar, lauren och 2 andra killar som jag tyvärr inte minns namnet på. Men väldigt sköna och underbara iallafall och vi fick oss några skratt. Som malin sa "detta behövde vi, så vi glömde av vardagen lite" och det var precis vad vi behövde idag. Imorgon får jag träffa mina sötnosar igen. Sedan på torsdag är det en heldag i skolan och sedan kommer min älskling hit! vad har jag gjort för att förtjäna en sådan här bra vecka?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar