fredag 13 april 2012

Springbreak in Miami

Här får ni en drös med massa foton ifrån Miami. Dock bara mina så det kommer eventuellt mer senare när jag fått dem andra bilderna. Lägger upp alla bilder nu så att dem andra tjejerna kan ta ifrån mig så ursäktar om det kommer med något fult foto någonstans.


 Våra underbara drinkar- sangria dricker jag-som jag längtat!







 Godaste rasberrymojiton jag druckit!
 Ungefär såhär spenderade vi alla våra dagar.
 Smygfotade lite, det var helt underbart skönt i vattnet


 finaste och godaste colan jag druckit. håller ni inte med? :)




 Nikki Beach


 Vi latade oss på de stora bäddarna i solen med champagne och colada drinkar på nikki beach





 (jag vet att jag ser ut som världens bitch med mitt hår som spretar åt alla håll haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar