tisdag 5 juni 2012

biker jacket

Jag älskade den svart/lila skinnjackan jag la upp igår. Men idag hittade jag en billigare version. Så nu har jag bestämt mig att slänga min skinnjacka som jag köpte första gången jag var i USA. vad kan det vara 6år sedan? Sprucken överallt och faller ihop när som helst känner jag att det inte finns någon idé att ta med den hem. Jag lovade mig själv att inte överge den förens jag hittat en ny. Och nu har jag äntligen det. Gina 599kr, låter som ett kap inte sant? Nu hoppas jag bara att den finns kvar när jag kommer hem och att jag har några pengar kvar så jag kan köpa den, för jacka behöver man alltid inte sant? :) Pappa, det är en bikerjacket (motorcykeljacka) om du fattar hinten? ;)


3 kommentarer:

  1. U live lovely life in LA ! I like your blog. Ive been once in la and want back fast ! Im from Finland and the same age girl. :) What u study in Santa Monica ? :)

    SvaraRadera
  2. thank you, thats kind of you to say :) im studying fashion merchandising. Did u like LA? :)

    SvaraRadera
  3. I like so much. My boyfriend and i will come in September again for vacation. How long time u are California or when u go back home ? Go Loreen :D Good song Euphoria !

    SvaraRadera