söndag 17 juni 2012

Tonight, we are young

Nu är jag tillbaka i Sverige igen. Kunde inte skriva detta pågrund av att jag, tillsammans med mina fina vänner överraskade min pojkvän totalt. Han hade ingen aning att jag skulle komma hem och han hade ingen aning om att jag skulle komma in i köket på fredag kväll i oslo. Dagarna där uppe har vart supermysiga, men nu är jag tillbaka borås igen. Men bara tills imorgon då jag beger mig vidare till varberg.
Jag har massa bilder ifrån mina sista dagar i LA som jag skulle lagt upp men de sista dagarna var så fulla med aktiviteter så jag hann knappt sitta vid datorn. Det enda jag har att säga om sverige just nu är- Vart är den underbara svenska sommarn jag snackat om att jag längtat efter? Här är det lika kallt som det var när jag åkte ungefär. Detta får mig att vilja sätta mig på första bästa plan tillbaka!
 sista festen i LA och kolla vilka tjejer jag hittade på vägen ;)















 jag lämnar spår efter mig...


 avskedsfest för alexander at barrington plaza


 sista fikan på skolan, innan sista provet.

 på the penthouse för några drinkar



absolut sista måltiden, på urth cafe, 30min innan jag begav mig till flygplatsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar