tisdag 12 juni 2012

Everything happens for a reason

Satt och kollade svenska utbildningar och hur populära/svåra dem är att komma in på hösten 2012. Kom in på en sida där det står "10 populäraste utbildningarna i sverige"- där Internationell inköpare i stockholm är som nr 4 och Event Management i varberg är som nr 5. Känns ju inte riktigt lika lovande längre...Men jag är förbered att inte komma in, vilket antagligen gör det lite enklare att klara av antagningbeskeden om jag får ett nej. Jag tror helt enkelt allting händer av en anledning, om jag inte kommer in på någon skola, Så är det helt enkelt meningen att jag inte ska gå på någon av dem skolorna, inte just då iallafall.

Jag är lika sjuk fortfarande och ser helt hemsk ut. jag var på 3rd idag, och gick och grät (nej inte pågrund av att jag var ledsen utan för min förkylning) och gick och snorade. Gick in på sephora (smink butik för er som inte vet) för att köpa mig lite välbehövliga saker, då stannade en sminkös mig och frågade om hon fick sminka till mig för jag såg så trött och nere ut. Ja, det är inte så lätt att se glad och snygg ut när man känner sig ful och äcklig.
Just nu känner jag mig ganska klar med LA för denna gången, jag räknar timmarna, sekunderna och dagarna tills jag står på svensk mark igen. Det är dags för mig att åka hem nu känner jag. Det kommer bli sorligt men jag kommer lämna LA med ett leende på läpparna, för jag vet att jag kommer tillbaka, någon dag!

Här bjussar jag på en bild ifrån fredags när vi drack drinkar på The Penthouse (ifrån Patricias blogg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar