onsdag 6 juni 2012

En väldigt speciellt dag med kärt återseende

Vilken dag alltså! När jag satte mig på bussen till beverly hills var jag hur lycklig som helst. När jag hoppade av bussen blev jag nästan lite skakig. När jag såg dem blev jag nästan nervös. Men efter en kram så var vi tillbaka på samma ruta som vi slutade på. Vi tog en lunch på the ivy och gick sedan vidare till the grove för at besöka cheesecake factory för en efterrätt och drink. Shoppade, kändisspanade (mario lopez) och gick sedan vidare till beverly center där vi shoppade mera. Tog bussen till sandra, samantas och jessicas boende. Delade på en flaska vin på balkongen med MASSA tjöt och gick sedan vidare till the Dme (the hills ställe) där vi tog varsin öl. Vad jag saknat dessa godingar! Jag har skrattat hela dagen lång och jag har bara njutit. Njutit som  om det inte fanns någon morgondag. Gud vad dessa tjejer gör mig lycklig och glad. Och dagarna framför mig ser jag fram emot!

 Jessica & Sandra på the ivy
 Samanta och jag på the ivy
 the grove
 Mario Lopez, vilken snygging, kolla bara smilegtoparna!
 Jag tog strawberry shortcake medans dem andra smaskade på cheesecake
 lyxbehandling på michael kors (världens sötaste "butikstjej" hjälpte oss)
 Samanta spenderade på en supersnygg klocka
 Sandra, samandra o jessicas utegård där vi öppnade en flaska vin.
on our way back home from the dime
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar