fredag 6 april 2012

American style

Idag körde jag och Malin en lugn heldag vid piren. En riktig turist/ amerikansk dag. Vi gick och köpte glass. Gick ner till piren och hänge, åkte parishjulet som vi kände var ett måste och åt corndogs. Nu såhär efteråt önskar vi att vi aldrig åt corndogsen men vi kände att vi var tvugna att smaka på dem. Det har varit ett riktigt"svensk sommarväder" Det går inte riktigt att beskriva skillnaden mellan svensk sommar och amerikansk sommar men svensk sommar är alltid något speciellt. Vi avslutade dagen med att sitta på balkingen med massa tjöt och såg ut över solnedgången. Nu ska vi snart göra oss iordning och ska ut i hollywood.
 fick paket ifrån min familj med gott och läsbart och en present. En resa till stockholm i sommar fick jag utav dem och det var precis det jag önskade mig. TACK!

 Italiensk glass-mjukare glass än kulglass men inte riktigt mjukglass. SUPERGOTT

 jag måste snart fixa mitt hår säger jag bara. detta går inte längre



 Vi insåg att santa monica är väldigt fint ändå!
 lunch på piren, corndogs, fries och dricka. snacka om onyttigt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar