söndag 15 april 2012

tjugosex dagar

26 skoldagar kvar tills det är sommarlov! (räknar alltså inte med mina lediga dagar och helger) 8 veckor och 58 dagar kvar. Det är sjukt, det kommer gå så himla fort! Och med detta kan jag även konstatera att det kommer vara veckor fulla med plugg. Jag har mycket jag ska hinna med innan dess, projekt inom sykursen + final + 3klädesplagg, skissprojekt, engelska essay-3stycken. fashion 1 redovisning, 2 rapportskrivningar, slut projektarbete och final. Jag ska helt enkelt trycka in det i dessa 8 veckorna samtidigt som jag ska njuta av att vara här och hinna umgås med ella och emil när dem kommer på besök.
Just det på tal på det. Ella kommer IMORGON! fick ett mail ifrån henne i veckan när jag var i miami där det stod "hyena, kommer till LA på måndag" sure tänkte jag, när jag läste det i sömnen. och det var sant! Så imorgon kommer min lilla pärla hit och OM vi ska kramas! Sedan har jag fullt upp med massa skolarbeten för på fredag tar jag mig till flygplatsen igen för att hämta Emil! :) Dessa veckorna kan inte bli annat än bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar