lördag 7 april 2012

den där sidan som snor min pluggtid

Jag sitter och pluggar en lördagkväll för att slippa ha ångest över det när vi åker till miami men det händer inte så mycket här. Visst jag har kommit en bit men tanken att det ska vara 2 rapporter och 1 powerpoint redovisning ger mig rysningar. Jag har börjat med första stycket på ena rapporten så jag får helt enkelt ligga i lite känner jag. Men jag hittar som sagt anledningar hela tiden och säger till mig själv "jag ska bara gå in en snabbis på facebook" och så kommer man på sig själv 10minuter efter att man fortfarande sitter framför datorn och inte har gjort ett dugg. Antar att många känner igen sig. Så i och med detta får ni en bild på mig och malin att njuta utav. Vad skulle jag gjort om jag inte hade henne vid min sida här i Los Angeles, det vill jag nog inte ens tänka på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar