fredag 13 april 2012

Hemkommen ifrån Miami

Äntligen hemkomna från Miami. Jag vet i och försig inte om vi ska säga äntligen för vi hade det sjuk bra där borta. Varmt som tusan och alltid klarblå himmel. Vattnet var helt perfekt svalkande och våra dagar spenderades väldigt lata. Flyget gick 05.00 från miami imorses och vi bestämde oss för att det var ingen idé att gå och lägga sig emellan då vi var tvugna att vara på flygplatsen klockan 03.00. Nu är klockan 16.41 i LA och jag har inte sovit på flera timmar (mer än lite grann på flyget tillbaka) Jag sitter framför datorn som en riktig student-med block penna nudlar och musik. Hade tänkt att jag skulle få ner lite skrivande på datorn idag så att jag kan somna som en stock sedan. Bilder kommer alltså senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar