söndag 15 april 2012

never a failure always a lession

Pappa du kan sluta läsa texten här och nu..För jag är sjukt sugen på att tatuera mig. Om det inte var så att jag var en fattig student här borta hade jag gjort det. Vore det inte väldigt passande också, ett minne för livet att man verkligen vågade ta steget och följa sin dröm. och när jag gick in på Kims blogg och hittade denna bilden blev jag inte mindre sugen, till och med angelicas tatueringar lockar mig, speciellt hennes "never a failure, always a lesson". Jag kommer göra det, jag ska bara ta mig mod att våga göra det också.

2 kommentarer:

  1. GÖR DET! Tydligen har dem drop in på LA ink...vi drar, YOLO JOSEFIN! /från andra sidan lägenheten :)

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du är en fattig student
    // Pappa

    SvaraRadera