onsdag 4 april 2012

Ha det äran till migsjälv

Och så var det den 4 april igen. Min födelsedag! Jag är både glad och lite ledsen på samma gång. Jag är ledig på min födelsedag, vilket är underbart för jag får göra exakt vad jag vill. Jag har mycket att se fram emot-miami-att emil kommer- och att det inte är långt kvar till sommarn. Men samtidigt känns det nästan som jag inte vill fylla år, det känns inte på riktigt när man inte får fira det med dem man verkligen tycker om och bryr sig om. Jag får se till att styra ihop något hemma där vi firar alla födelsedagar jag har missat + min egen.

Jag fick en liten present idag utav victoria när vi lunchade tillsammans idag. Cupcakes, ett kort och popcorn. (jag älskar popcorn). Supergulligt tyckte jag och det gjorde verkligen min dag! Nu får vi se vad 4 april, min födelsedag har att erbjuda! Jag bjuder iallafall på massa egobilder på mig själv från åren tillbaka..

 sommar 2011
 8an på gymnasiet
 sommar 2010
 2an gymnasiet (i london med selin)
 1an gymnasiet
min 18årsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar