söndag 22 januari 2012

Dinner with new roommate

Idag har vi tagit det lugnt. Det ska man väll göra en söndag antar jag.
Igår var jag med pappa och jesper på crossen på Dodgers stadium vilket var skitbra. Spännande tävling! Träffade trevligt folk också.. och imorse gick jag till deras hotell och åt frukost med dem en sista gång innan dem skulle åka till flygplatsen. Så jag kramade dem hejdå och gick och mötte vår nya roommate Victoria. Så ikväll ska vi ut och äta i hollywood, vi funderar på beso men vi får se. Det går fortfarande inte att lägga upp bilder för vi har inget riktigt internet. Men så fort vi skaffat internet ska jag börja skypa med er och då kommer det en bildbomb också! Nu ska jag göra iordning mig, hoppas ni har det bra där hemma också! :)

1 kommentar:

  1. Lääängtar efter att ditt nät ska fungera riktigt så vi kan skypa med dig Lillan. Love, kärlek, Amore... ah du fattar. ta hand om dig J-zon!

    SvaraRadera