onsdag 4 januari 2012

Tillbaka till verkligheten typ

Nu är jag äntligen tillbaka i Borås igen. Efter mycket slit och släng har jag nu också fått feber. Men vem stoppar det. Jag har haft otroligt bra i helgen i vilket fall. Från den 29dec då jag och becca åkte till oslo tills jag och emil åkte vidare till Stockholm och tills igår när vi landade på landvetter igen. Vi skapade vårt egna kollektiv i Oslo och jag bara njöt över att få vara med mina underbara vänner. Det blev inte mycket bilder i helgen men några blev det allt och det får räcka. Nu sitter jag här, håller på med lite viktiga saker så som  bank, CSN osv. Idag börjar jag även packa eftersom Imorgon åker min bror och pappa till LA och dem ska få ta med sig några skor åt mig hade jag tänkt. Så det blir inget liggandes i sängen bara för att jag har feber. Jag har mycket att göra redan som det är.







































1 kommentar: