måndag 30 januari 2012

we just having fun.

Hej.
Måndag idag vilket brukar vara den drygaste dagen. Vi konstaterade iallafall att vi vart här i exakt 2 veckor idag. Sjukt, det känns som vi vart här i 2 månader typ. Idag skulle vi göra alla "jobbiga" saker som betala skolan, ändra uppgifter, ta ut en check till hyran, klaga på tmobile och köpa cykel. Vi fick bara hälften gjort. Skolan tar vi imorgon eller i veckan. Men jag kan gratulera mig själv och tacka gud att jag fick min sista kurs idag. Cykeln ska vi köpa imorgon också. Vi missade bussen och kosntaterade att vi aldrig kommer hinna till cykelbutiken på 30min så vi gick till ralphs och köptw sushi och bärplock (färska jordgubbar, hallen, björnbär och blåbär) Nu ska jag återgå till den tönten jag egentligen är och kolla på mina serier.
 Vårt lägenhetshus (?) I mitten, på båda siderna ligger kända "records"
 angelica x2
 påväg till ärenden. Visste ni att det inte finns en enda papperskorg från oss ner till 3rd street!
japp, det blev en shoppingrunda och lunch på santa monica place idag igen.

1 kommentar:

  1. Haha sjukt!
    Tjejen med rött hår ser exakt likadan ut på de 2 bilderna! :P

    SvaraRadera