tisdag 31 januari 2012

Jag har blivit med cykel

Idag var vi på banken och fixade våra checkar till hyran. Krångligt som fasen men nu är det gjort. Jag måste tacka Sverige för att det är ett så enkelt med allting. Betalning över internet osv inte några checkar som man ska springa fram och tillbaka och fixa. Men man får helt enkelt bara acceptera att det är såhär här.
Iallafall sedan gick vi vidare till urth caffe och tog oss en lunch i solen. Satt jämte kändisen Michael Chiklis. Drog vidare och köpte våra efterlängtade cyklar för endast 270 dollar för hela paketet. Rätt billigt tycker jag! Påvägen hem mötte vi en svensk kändis men som vi inte kan placera riktigt...Nu blir det sushi och film, kanske en sväng till gymmet och imorgon blir det IKEA och till lite olika inspelningsplatser i the OC.


 Fråga mig inte vad jag gör med munnen.

 Bikeattack där vi köpte våra fina cyklar. 
 urth caffe
 Angelica och hennes lila cykel
Och jag och min fina blå cykel.

1 kommentar:

  1. åh vad glad jag blev att du tog en så fin blå cykel!!!! min favvorit färg vet du väll. och vilket skönt schema du verkar ha, du kommer klara detta galant gumman! <3

    SvaraRadera