måndag 16 januari 2012

Los Angeles life starts here

Då var vi framme. I staden, landet där jag kommer spendera mitt liv i 2 år. Det låter som evigheter när jag tänker på det men det kommer nog gå väldigt fort. Vi har precis kommit till hotellet och vi hade tänkt ta en dusch alla tre innan vi går ner till 3rd street och santa monica pier för lite mat osv. Imorgon ska vi försöka fixa en "money order" alltså en check till vår eventuella lägenhet och sedan försöka fixa med telefonerna. Om vi får lägenheten på onsdag blir det IKEA för oss i veckan. Men än så länge har vi inga planer, vi ska bara komma till rätta och fatta att detta är vår stad som vi ska leva i. Känns overkligt. Men nu har jag några veckor på mig att lära känna alla bra restauranger och fik samt shoppingställen tills min Emil kommer till mig. Och jag längtar så ENORMT mycket redan! Jag räknar dagarna! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar