onsdag 25 januari 2012

update

Så nu har jag hunnit andas ut efter dagen som varit. Det har varit en heldag på skolan med massor med info. Jag har äntligen fått i ordning på mitt schema, har bara en kurs kvar att välja. Så jag är ledig på måndagar, går 8-10 och 15-21 på tisdagar, ledig på onsdagar (kanske) 18-21 på torsdagar, 8-10 på fredagar. Rätt nice va? Så nu kan ni komma och hälsa på mig som bara de och jag ska nog ha lite tid att spendera med er. Sedan fick jag reda på att jag har springbreak under påskhelgen. alltså veckan efter jag fyller år så det säger jag inte nej till heller. Här kommer lite bilder från dagarna som gått, jag lägger upp bilder ifrån lägenheten imorgon.

 på NBA (clippers)
 pappa och jesper på NBA

Mina roommates just nu, angelica x2, victoria och zhenja.

 supercrossen på dodgers
 jag och jesper på supercrossen
 dålig bild Iknow, men på "klubben vi var på med jazzmusik"
 NBA

 Supercrossen intro
 supercross intro
 Santa monica peir, 15min från vår lägenhet
 angelica
 angelica
 Godaste pizzan hittils!
 vårt provisoriska bord.
PINKBERRY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar