onsdag 25 januari 2012

Internet

Åh, en sten lossnade verkligen från axlarna när vi idag fick internet. Känns helt underbart. Nu kan jag äntligen börja prata med mina nära och kära hemma. Jag börjar lägga upp bilder från första dagarna. Bild på lägenhet osv kommer ikväll. Nu ska vi sticka ner till poolen och lata oss lite fram tills klockan 1. Sedan ska vi till skolan och prata med studievägledare. Vi har underbart väder, 27grader. Men jag längtar ändå efter snön lite när jag ser alla bilder som folk lägger upp. Men som sagt, man vill alltid ha det man inte kan få..

 mina roommates angelica & angelica
 santa monica peir
 min första frozen youghurt.
 hard rock cafe i hollywood
där pappa och jesper och joinade oss.

1 kommentar:

  1. åh vad fint! ser på din första frozen youghurt att jag var där med ;) bubblan i bakgrunden, hihi. saknar dig!

    SvaraRadera