söndag 29 januari 2012

Invigning av la life

Gårdagen blev super och det var en väldans trevlig kväll. Vi började med ett glas vin hemma, bara tjejerna. Tog en taxi till The hudson men beslöt oss lika snabbt att dra till en förfest istället. Tydligen skulle killarna som hade förfesten spela på supperclub på kvällen så vi gick snabbt och enkelt förbi en kilometerlånga kön rakt in på klubben. Vi fick gå förbi till VIP sidan och hade gratis dricka hela kvällen. Dock blev jag en tjurig josefin när jag fick gå hur långt som helst för att vi skulle äta den "godaste hamburgaren i stan" som sedan visade sig vara den äckligaste jag någonsin käkat. Med värkande fötter och en bra kväll satte vi oss i taxin och åkte hem. Och sedan började mitt skype maraton med farmor, mamma, emil, kenny och sandra. Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, men ska strax bege mig ut och ta en powerwalk. 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar