tisdag 15 maj 2012

Apparel Construction

Denna fina skapelsen blev jag precis klar med. Och det känns underbart, nu har jag bara mitt egna projekt som ska bli klart i apparel construction, sen är jag fri. Dock måste jag erkänna att det är roligt att sy om man väl KAN sy. Så från att hata denna klassen från början, börjar det bli mitt favoritämne här. Och att jag fick A på mitt senaste projekt gjorde inte saken värre. Slut med skrytandet, nu ska jag lägga mig i sängen med en film. Imorgon ska jag upp tidigt igen för att gå till "trappen" sedan är det plugg som gäller.


2 kommentarer:

  1. Hej Josefin!

    Härlig blogg :) kul med mycket uppdatering.
    Jag ska själv plugga på smc i höst och tänkte bara höra om du har något tips på boende? Eller om du vet någon som letar någon att bo med :)

    kram Åsa

    asa.wassberg@live.se

    SvaraRadera
  2. fasen vad duktig du är stjärnan!

    SvaraRadera