onsdag 9 maj 2012

Spontanitet och superhjältar

Vi har verkligen haft superfnt väder här idag. Sommaren börjar verkligen komma här, men ändå har jag suttit inne hel dagen. Det har varit en liten verkstad här hemma. Jag har grejat oh donat men min "notebook". Klippt, klistrat, tänkt, skrivit, strykt, vikt och tillslut fått ihop en någonlunda bra notebook enligt migsjälv. Nu ska bara min lärare tycka om den också. Vid 5 tiden fick jag nog och drog med mig malin till urth cafe. Där vi tog en kycklig/pesto salad och catchade up om allting vi missat. Vi har ändå varit ifrån varandra några dagar nu så vi hade massor att babbla igenom. Efter det gick i och kollade resväska och partykläder och träffade på ida, patricia och tilde och pratade lite med dem. När vi gick förbi biosalongen och jag kände den oemotståndiga popcorndoften styrde vi inåt genom portartna. Filmen hade dock redan börjat men vi sprang in tyst och satte oss och såg Avengers. (om det nu stavas så?) Helt okej film, men väldigt mycket slagsmål enligt oss.
Japp, jag hatar sånna här bilder lika stel som jag ser ut på bilden. Men mamma är det en sån här keps du vill ha? :)

1 kommentar:

  1. Jajamen finns den i någon annan färg som svart eller vit så kan du köpa det.
    Kramar mamma

    SvaraRadera