lördag 12 maj 2012

World on fire

Igår hade vi en mysig bbq här hos oss som jag och Malin styrde upp. Det kom lite blandat folk, dock inte allihopa men vi som var där hade trevligt iallafall. Vi grillade grillspett, kyckling korv och sedan fick alla provsmaka den traditionella bananchokladen. Sedan drog vi upp till oss, svirade om till partykläder och drog oss till Scandinavian party i hollywood. Och jag kan säga att det var den värsta festen jag någonsin varit på. Det kändes som jag var på ett höstadiedisco på nytt. Av flera olika anlednigar, så jag drog mig hem. Dock träffade jag en gullig tjej som jobbade med event här i LA och hon frågade om jag ville hjälpa till på ett kommande event i början av juni- så om jag har tid över får jag nog ta och höra av mig till henne.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar