lördag 19 maj 2012

Poolparty/ BBQ

tDet har varit en lång dag idag. Träning stod först på schemat efter det åkte jag ner och sålde lite kläder och fick ihop 45 dollar. Det ni, jag hade räknat med att sälja alla plagg för 2 dollar var kanske, men sålde 10 plagg och fick därav ca 4 dollar per plagg. Bättre än att det ligger här och skräpar, resten som jag inte fick sålt ska jag nog ge till någon "fond" så fin är jag. Sedan köpte jag illa kvickt en resväska, en grön och fin som rullat åt alla håll. Det är nästan så jag vill behålla den själv. Klockan 5 stod det poolparty/ bbq på schemat hos oss. Massa vänner, mat och dricka flödade och det blev en bra kväll. Dock lite seg, vilket man blir när man badar jacuzzi. Vid halv 10 stack dem flesta åt varsitt håll och eftersom jag inte ville vara ensam hemma, stannade jag kvar hos jacqueline, catrin, alexi och love och kollade film. Nu ska jag sova sött för morgondagen är inte riktigt planerad ännu och jag har mycket jag ska hinna med innan lunch imorgon.
Alla bilder är ifrån Malin.


















1 kommentar:

  1. Gud vad roligt och mysigt ni verkar ha det! Snart är du hääääär!!! Saknar dig goding!

    SvaraRadera