söndag 6 maj 2012

medicin som hjälper

usch, denna vidriga urinvägsinfektionen vill inte gå över så jag har bestämt mig för att gå till en vårdcentral imorgon igen. Och hoppas självklart att få ny pencilin kur som verkligen hjälper! Jag ska bara överleva natten först, och den ser inte ljus ut vill jag säga. Tur att jag toaletten knappt 2 meter ifrån mig.
För övrigt (till nått helt annat). Jag har sjuka craving på svenska pannkakor! Jag har provat göra svenska pannkakor här men det blir inte samma sak! Mamma, det är ännu en beställning på mat jag vill äta när jag kommer hem! :)

2 kommentarer:

  1. Du är så fin min underbara Josefin! Hoppas du mår bättre snart :) måste även påpeka att jag är riktigt avundsjuk på din fina färg du fått där borta! Du ser så himla fräsch ut även fast du kanske inte känner dig på topp nu, sköt om dig vännen!!

    SvaraRadera
  2. Det klart att du ska få pannkakor. Din vilja- min lag, eller?
    Kramiz mamma

    SvaraRadera