tisdag 29 maj 2012

white party

Gud, jag känner att mitt liv har gått från att vara en rolig student till nörd. Jag har knappt tid att äta ibland känner jag. Så ni mina fina där hemma i sverige och oslo, just nu hamnar ni i andra hand. Men vi ses ju såklart snart och då kommer ni få all min energi, ni får helt enkelt hålla ut tills dess. 

Lördagen då, den var faktiskt rolig. Vi var hemma hos ida, tilde och patricia på förfest med massor med andra svenskar/amerikaner. Vi kärde beerpong och ölspelet som vanligt och dansade innan det blev dags att dra till beverly hills. Där var det White party som gällde, och vi dansade hela natten lång. Bokstavligt talat dansade hela natten lång, jag dansade hela kvällen utan att ens tänka en tanke åt mitt knä eller mina fötter. Det är helt enkelt resultatet på att man har roligt. När klubben stängde följde jag med ida hem och somnade väldigt sött där. Vaknade på morgonen, fick skjuts hem och köpte med mig en bagel till migsjälv och malin.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar