söndag 13 maj 2012

here we go

Mitt träningspass gick bra idag. Vid 11 gick jag en halvtimmes promenad ner till "trappan". När jag och emil var där var det bara "hemmafruar" där idag hade trappan ersatts av biffligan deluxe. Bara stora muskulösa grabbar som sprang upp och ner för trappan, men det fanns självklart några undantag. Jag valde att hänka på takten efter en av killarna (i beige tröja på bilden). Och visst klarade jag det. Upp och ner 3 gånger utan stopp. Tänkte köra 2 till men tog ett beslut att jag måste orka gå hem också. Så då gjorde jag det, 30 minuter tillbaka. Imorgon kommer jag ha träningsvärk känner jag, men det känns otroligt skönt. På onsdag kör jag igen, fast målet är 3x2. 3 gånger-vila och sedan 3 gånger till. Det borde jag klara galant tycker jag!
 Trappan är uppdelad i 6 olika trappor, här är den sista delen.
såhär fint var det på vägen hem idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar