onsdag 16 maj 2012

En perfekt dag

Imorse gick jag upp 8, av mig själv också. Satte mig och åt frukost och drog ner till "trappan". Besviken på mig själv gick jag hem igen. När jag väl var vid trappan var jag helt slut men när jag gick därifrån tänkte jag vända många gånger för att jag inte jag tyckte jag gick upp & ner tillräckligt många gånger. Men nästa gång kör jag några extra gånger istället. När jag kom hem igen mötte jag malin och gick ner till stora poolen. Där träffade vi på lite härligt folk/vänner som vi satt och snackade med tills vi beslutade att vi var sugna på pinkberry. Så vi drog ner till 3rd street och självklart gick vi in på brandy melville och jag slösade ännu mer pengar. jag som skulle hålla hårt på mina pengar, dock är jag väldigt nöjd med mitt köp. Efter det har jag suttit och hållt på med mitt slutprojekt i apparel construction. Nu är det sanrt läggdags, essay och syklass väntas imorgon innan jag går på helg. (glad 17maj till mina vänner som bor i oslo och glad krisihimmelfärd (?) till er i sverige)
 Detta huser går jag förbi varje gång jag går till trappan och jag tycker det är så fint (inte lika fint på bild dok)
 uttråkad josefin på steve madden...

 Både jag och malin hatar att vara med på kort vilket resulterar i ja i massa konstigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar