söndag 20 maj 2012

Party at Maria Montazami Mansion

Jag har ännu en anledning till att byta ut min mobil till en iphone, även om jag vägrar att inse det själv. Kameran, min kamera på blackberryn är kass så därör fick vi använda malins iphone igår som kamera, så så fort hon kommit hem ska jag ta några bilder ifrån henne.
Kvällen tll ära då, klockan 1 gick vi och käkade ett gäng vänner nere  i santa monica. Då vi fick beskedet att vi fick komma till maria montazamis fest. Så vi skyndade oss hem, in i duschen och gjorde oss iordning. klockan 4 skulle taxin hämta upp oss men det blev lite fördröjning. Vi åkte en "partybuss" ner till hennes hus. Området hon bodde på var helt underbart och när v väl kom fram till hennes hus började vi fatta att allting var på riktigt. Innan vi gick in fick alla chansen att ta kort med maria, och hur underbart söt var inte hon? Sedan gick vi in och tog oss en fördrink, vi hade fått info att tv3 skulle spela in svenska hollywood fruar men vi hade planerat att inte synas, men det gick ju inte så bra för när jag tog drinker kom dem fram med kameran rätt  nyllet på mig och malin.
Huset dock var jättefint och det kändes som man gick i ett musem, henne bakgård var ännu finare! där bjöds det på drinkar, mat, musik och olika poker spel. Det var en mysig kväll och jag skulle kunna berätta om det i år och dagar med detaljer, men jag känner att jag får stanna här. När v drog hemåt, drog vi vidare till en nattklubb och dansade av oss lite innan vi åkte hem till våra goa sängar.

love, malin och alexi
alexi och catrin
jacqeline, jag och andreas
partybussen, haha
malin & andreas
tony & rickard
jag & malin
malin, nathalie & louise
louise och min blackjack coach Almara (och ja, jag spelade  faktiskt blackjack)
jag, louise och Almara


2 kommentarer: