söndag 6 maj 2012

yesterdays birthday party

Igår hade jag väldigt roligt och jag tror inte jag var ensam om att tycka det. Dock var vi hemma väldigt tidigt. Vi bestämde oss nämligen vid 12 tiden att dra ner till main street men dumma som vi var och kom på så var det cinco de mayo igår. En stor festdag i USA så det var bara tacka och gå ifrån den långa kön. Jag följde istället med jacqueline, catrin och alexis hem och käka pizza ( jag vet, jag skulle sluta med sånt, men blir mn bjuden på en efterfest är det svårt att tacka nej) Sedan begav jag mig hemåt för att sova sött i min säng. Träffade många otroligt roliga människor igår, både svenskar och amerikanare. Och angående blåvitt, jag bytte om i sista sekunden till en blå kjol och vit tröja- mötte anna på ralphs och hon har samma färger på sig. Eftersom hon är en riktig elfsborgare-var jag tvungen att kommentera det.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar