lördag 12 maj 2012

tonight we are young

Jag har kommit in i en träningsperid nu. Och jag ska absolut ta vara på den till max. jag vet inte riktigt vad som hänt med mig eller varför jag har fått upp ögonen för träning igen. Kanske för gymmet ligger en trappa ner, kanske för att alla är utseendefixerande här eller kanske för att min pojkvän är pt. Det ligger nog något i allting. Huvudsaken är att det är roligt och det tycker jag just nu, så imorgon går jag ett snäpp längre. jag ska ta mig till "dödens trappa" som jag har valt att nämna den. Jag och emil hamnade i den trappan under en powerwalk när han var här. (samma trappa som maria montazami går i i SHF) Så den ska jag till imorgon och bränna lite fett. minst 3 gånger upp och ner hade jag siktat på, låter kanske lite men när ni får se trappan så förstår ni nog.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar