måndag 28 maj 2012

Jag ska

Jag ska uppdatera imorgon. Jag och Malin har nämligen flyttat nu och självklart glömde jag sladden till min mobil i lägenheten så jag måste åka dit imorgon. Sedan ska ni få en bildbomb ifrån helgen.
Idag sov jag ut, åt en god äggmacka framför tvn och gick sedan till stranden. Åt en strawberry nutella crepes till lunch (nyttigt och bra) och sedan satte jag mig och skypade med sandra. Min lilla saknade underbaring. Jag saknar henne så det gör ont. Mina andra vänner med, det ska bli underbart att få träffa dem igen. Sedan kom "the housekeeper" hit och vi fick hålla oss undan medan hon städade huset. Nu har vi suttit och pluggat lite till, beställt hem kinamat och kollat på sex and the city. Jag säger godnatt till en helt underbar måndag med malin och strax godmorgon till en dödlig dag i skolan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar