torsdag 31 maj 2012

Pirrar i magen

Gud, min dag har minst sagt varit hektisk. Jag stack till skolan, direkt hem för att hämta en flyttbil så i kunde köra alla sakerna till huset. Vidare för att hjälpa lynn och packa in där, lämnade tillbaka bilen. Damssugit lägenheten och lämnat in nycklarna, nu har jag bara den sista räkningen att betala sedan behöver jag aldrig tänka på den lägenheten igen. Känns hur skönt som helst! Nu när jag sitter här och inser att jag faktiskt kommer hem snart pirrar det lite i min mage. Svensk sommar alltså, det känns helt underbart. Vin på ellas balkong, midsommar, kvällar på viskan, göra tokiga saker med sandra, torsdagskvällar med selin och valentina, vinci med josefine, halmstad med bella o co. Brännboll med mitt härliga gäng. Sola med mamma i på altanen i varberg. ligga och bara mysa med emil, äta goda kakor och mormor, farmor och morfar och dricka rose tillsammans med min faster och mina kusiner. Gud detta kommer bli en bra sommar vill jag lova. Nu drömmer jag mig bort jag gör min första final i syklassen, håll tummarna!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar