fredag 3 februari 2012

all you see is strange clouds

Imorse fick vi ta oss till skolan för att fixa lite saker. Betala kurserna och gjorde student ID osv. Dock fanns det ingen counseling vi kunde prata med så vi får gå dit på måndag igen. Måste vet hur jag ska göra med mina kurser och bestämma mig om jag vill ta en assosiate degree eller ett certificate. vi får väll se! Efter skolan tog vi bussen ner till 3rd street och tog en pinkberry (ägnad till selin denna gången) sedan gick vi hem, gick ner till gymmet och sedan till jacuzzin. Röda och helt matta gick vi och köpta mat. Det slutade med en flopp så jag slängde i mig jordgubbar och banan för att bli mätt. När jag kollar in i min "del" av kylskåpet finn det- keso, jordgubbar, bärmix, tranbärsjouice, lemonad, musli och banan. Jag känner att jag måste ta mig och köpa riktig mat snart. Nu ska jag se en film, skypa med emil sedan sova. Stor planer väntar imorgon!
 Santa Monica College
 huvudscenen på smc
 smc
 SMC från busshållsplatsen.
 min otroligt goda pinkberry med jordgubb,kokos, hallon och melon.
 Vår jacuzzi.
 Vår ena pool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar