söndag 12 februari 2012

Sista lediga veckan.

Gud dessa lediga veckor har gått så fort och i morgon börjar skolan. Jag har i för sig inte någon lektion förens klockan 6pm-9pm. så jag har hela dagen ledig imorgon. Men jag ska fortfarande upp tidigt, vid 9 hade jag tänkt och träna hade planerat att sola också men imorgon ska det visst bli regn. Idag gick vi upp tidigt imorse efter en väldigt händelserik natt och åkte till marknaden på melrose/fairfax. Köpte lite smycken och köpte även en tröja. Det visar jag sedan! :) Nu är vi hemma, angelicax2 sover, malin duschar jag och trycker i mig kaffe. Snart ska vi ta bussen mot downtown för att se grammy galan. men sist men inte minst, här kommer lite bilder ifrån veckan som gått.

 melrose ave.
 melrose ave.
 flea market at melrsoe/fairfax. glömde ta bilder där inne men det blir någon mer gång..

 lunch vid poolen i torsdags.
 mitt knä som förstör mitt liv
 utsikten från ena sedan av taket på vår lägenhet
 våran hemliga solplats.

igår när jag och malin var på santa monica pier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar