lördag 11 februari 2012

Lördag kväll

Ingen har väll undankommit att Whitney Houston dog i eftermiddags (inatt för er) Lite skrämmande eftersom vi satt och kollade på nätet och så kom nyheten upp att det precis hade hänt. Det känns så sjukt på något sätt att vi sitter här i vår lägenhet precis när det hände bara några block ifrån hotellrummet hon dog på. hemskt iallafall! Så efter att jag och Malin vart och ätit på en italiensk resturang och ätit en pinkberry ska vi nu faktiskt kolla the bodyguard. Sedan ska vi somna sött i våra sängar för imorgon ska vi till flea market och sedan ska vi på grammy galan. Puss på er alla där hemma. Jag älskar er!

4 kommentarer:

  1. Ja vi hörde om det på nyheterna.Hemskt. Grammygala låter inte fel.Älskar dig vi hörs snart.Mamma

    SvaraRadera
  2. ja riktigt hemskt. Men hemskt och säga men så kan det gå när man missbrukar droger. nej det låter jättebra i mina öron. Jag ska försöka knäppa så många bilder som möjligt! ::) Älskar dig!

    SvaraRadera
  3. gud så sjukt. jag och becca bestämde oss också för att kolla the bodyguard idag, haha vi är väll för lika :D dock kollade jag endast en liten liten stund. jag saknar dig gumman. och älskar dig så mycket!

    SvaraRadera
  4. hahaha jag kollade inte heller klart filmen så jag ska inte säga något. Saknar dig mega massor också!

    SvaraRadera