måndag 27 februari 2012

The grove, oscarsgalan och hollywood

Just nu ligger jag i sängen och försöker hitta underhållande sidor och filmer. Jag har ingen skola förens klockan 6 imorgon så jag kan ju faktiskt sova ut. Nu kommer jag troligtvis inte göra det men jag kan om jag vill och det är en bra anledning till att vara uppe hur länge man vill. Eftersom jag inte vart så bra på bloggfronten tänkte jag bara dra igenom helgen snabbt. Lördags- stack vi till the grove och strosade runt, tränade, käkade supergod steak nere vid havet och gick på en katastrof dålig bio (wanderlust) eller något liknande. Idag stack jag och Malin till hollywood efter vi hade tränat och försökte få en glimt av oscarsgalan men vi fick reda på att vi var alldeles försena för att ens komma in i "området" så vi åkte ner till 3rd street och tröstshoppade. Dock bara behövliga saker, en tjock tröja har jag letat efter ett tag nu! Sedan blev det plugg. Jag snodde lite bilder ifrån malin blogg: malinpetterssons.webblogg.se eftersom jag inte orkar koppla in mina just nu. Men dem kommer väll upp imorgon antar jag :)



2 kommentarer:

  1. Så jäkla bra av dig att du håller igång bloggen Josefin! Så roligt att läsa :) Miss you att work! / Kissie

    SvaraRadera
  2. Haha du ska bara veta vad jag tänkte när jag läste denna kommentaren haha! Men sen fattade jag ;) Vi får se till att luncha i sommar på ellagården och prata och skvallra i massor!

    SvaraRadera