lördag 18 februari 2012

The Vow

Nu är vi hemkomna ifrån bion. Först och främst måste jag bara säga att det var otroligt svårt att inte köpa popcorn. Jag skulle kunna säga nästan kunna säga att det var likasvårt som att flytta flera 1000 mil ifrån mina nära och kära. Okej, jag kanske överdriver men jag älskar popcorn och en bio är ingen riktigt bio enligt mig om man inte äter popcorn till. Men jag fick nöja med med lite bär vilket var gott också. Filmen var faktiskt väldigt bra och jag har som vanligt lipat och skrattat om vartannat. Nu är klockan 1 på natten här och jag hade tänkt gå och lägga mig. Imorgon har jag massa viktiga saker och jobba måsten att göra. Men när det är gjort är jag fri! så over and out ifrån mig och puss på er alla underbara!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar