lördag 11 februari 2012

Roxbury

oj, jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Gårdagen var väldigt bra! Vi drog på förfest till några svenska tjejer vi träffat här och körde lite spel för att komma igång. Klockan tio stod taxin utanför och väntade som var en limo. 7 tjejer hoppade vi in i den och körde mot roxbury. Kom in lika smidigt och lätt som förra gången vi var ute. Där stod vi och dansade hela natten lång så att mina fötter ville döda mig. Vid 1 tiden träffade jag på victoria och freja där inne och kvällen blev ännu bättre. När klubben började stänga drog vi oss ut för att dra på efterfest men vi bestämde oss istället att en hamburgare lät bättre så jag, freja, victoria och mina roomies stack till fatburger. Ja, hamburgebaren som jag aldrig skulle gå till igen. Men igår var dem goda, kanske för att jag var på bättre humör. Har ingen tidsuppfattning när jag kom hem, men jag skypade lite med emil och sedan konstaterade jag att det bästa med utekvällar är att få komma hem och lägga sig i sin säng nöjd och glad.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar