tisdag 14 februari 2012

tuesday goes by

Wow, tidagen (och alla hjärtans dag) avklarat! Jag trodde aldrig att jag skulle komma igenom denna dagen. Och nu värker mitt huvud som attans. Började dagen med en engelska klass och stack sedan hem för att äta och träna. Drog tillbaka till skolan vid 2 tiden och kom nyss hem. 22.00. Jag är helt slut. Dock är jag ganska osäker på mina kurser och vet inte helt hundra om jag vill ha dem men jag har veckan ut att fundera på det. Första fashion kursen hade vi illustrution där vi ska börj skiss modeller osv. Den andra lektionen hade vi sewing. Och gud vad kass jag var. Vart är mina gener irån farmor, mormor och mamma? ni är ju så bra "sömmerskor" allihopa! Jag klarar nog detta ska ni så. på något sätt. kanske inte på ekonomin dock. Då jag fick veta att jag måste köpa en symaskin. EN SYMASKIN! och alla sysaker samt skisspennor och böcker. Hur ska en student ha råd med allt detta? Nu ska jag lägga mig i sängen, vila mitt huvud och kolla gossip girl fram tills emil loggar in vid 00 för mig och 09 för honom. Glad alla hjärtans dag igen mina kära och godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar