lördag 18 februari 2012

heldag med malin

Imorse vid 9 bestämde vi oss för att fixa lite skolgrejer till mig. Dyrt som satan men nu äger jag allt, förutom någon speciell penna jag ska fixa imorgon. Och jag äger en symaskin. Kanske inte världens bästa men det har jag inte råd med heller så. Som vanligt var jag och malin dem enda vita på bussen och vi funderade på att vända ett tag när alla var mexikanare och kineser, det var väldigt läskigt. men vi kom dit köpte sakerna och stack till hollywood blvd. Strosade runt lite tog en lunch osv. Dem hade visst redan börjat fixa inför academy awards så vi fick gå en bit för att ta bussen. Men det gjorde inget för då hittade vi target och inhandlade lampa och symaskin. Nu sitter jag här. Funderar att ta på mig något mer eftersom jag kommer frysa sönder ikväll. strumpbyxor får det nog bli kanske! Det blir supperclub ikväll med flera underbara människor här. Egentligen hade jag helst legat under täcket idag men jag offrar mig för laget idag. Och sover ut imorgon istället.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar