söndag 12 februari 2012

Grammy 2012

Klockan 16.50 satt jag och malin på bussen ner till downtown för att se röda mattan på grammy galan. Dock kom vi fram till besvikelse. 10 minuter sena. Röda mattan var nämligen mellan 3-5pm. Vilket vi hade total missat, vi trodde ju att vi var i god tid när själva galan skulle börja klockan 8. Men efter att några personer skrek bakom oss att det var han och det var han knäppte vi lite bilder på som vi inte hade en aning om vem det var. Jag tror vi kom lämpligt till när alla "övriga" gäster kom eftersom vi mötte flera väldigt uppklädda och fina personer. Vi bestämde oss för att vi var hungriga och gick till katsuya för lite sushi.
Nu är vi hemma, jag har fixat och donat. Handlat mat för min nya "kostschema" och kollar upp lite småsaker. Imorgon ska jag upp och träna vid 9 annars har jag inget planerat förens jag börjar min första lektion klockan 6pm som sagt. Nervöst värre!





 jag vet inte varför jag alltid blir mörk. Jag fastnar inte på kort helt enkelt...

1 kommentar:

  1. ÅH, så trist at de gikk glipp av den røde løperen da! :)

    SvaraRadera