måndag 27 februari 2012

Working girl

Det hände mig något idag. Inget hemskt eller något sådant men jag blev helt klar i huvudet bara. Vi satt och kollade film på fashion 1 kursen om haute couture och hur H&M är uppbyggt när det slog mig. Jag åkte hit till Los angeles mest för att hitta mig själv och vad jag egentligen vill göra med mitt liv. Tog chansen och plugga mode vilket jag tycker om. Och jag älskar kurserna jag läser och vill bara lära mig mer och mer! Men det är inte vad jag egentligen vill göra, det jag vill göra och jobba med har funnits vid min sida hela tiden men jag har aldrig liksom tänkt på det. Vad det är tänker jag inte avslöja. Först ska jag bolla lite ideér med mamma och pappa. Dem är bäst att ha som bollplank! Vissa av er kommer kanske bli besvikna på mig andra glada. Men det som räknas är vad som gör mig glad, och jag tror jag vet vad som får mig att bli det! Att jag inte tänkt igenom det noggrannare tidigare!

1 kommentar:

  1. åh så skoj gumman!!! helt fantastiskt måste jag säga. jag tror verkligen inte att någon kan bli besviken, hur kan man bli det??? nu kan jag bara prata för mig själv men att du gör det du vill göra, arbetar med vad du vill arbeta med och delar ditt liv med dem du vill göra det med är det enda som betyder något. du ska vara lycklig, punkt!!

    SvaraRadera