söndag 19 februari 2012

Saturday and Supperclub

Och så var även denna lördagkvällen avklarad! Jag drog dock hem vid 1 tiden på grund av mitt knä. Jag hade alldeles för ont och kunde inte stå på det längre för att det värkte så. Ni som känner mig väl vet hur jobbig jag kan vara ibland med mitt knä och nu har även mina LA-vänner fått smaka på det. Partyförstörare är vad jag är..Eller inte jag, knät! Malin var snäll och drog med mig hem iallafall och jag drog med mig Victoria också eftersom hon hade så ont i sina öron (öroninflammation). men kvällen var annars mycket trevlig, jag fick muta mig in för första gången så det var något nytt. Men det var härligt att hela gänget var samlat.

 Vi hade VIP bordet vid DJ vilket tjejerna utnyttjade ;)
 Freja och Victoria

 Jag och min fina victoria

 Mina underbara goa roomies.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar