måndag 13 februari 2012

Fashion 1

Nu är jag äntligen hemma efter min första lektion på skolan. Fashion 1 och jag är så full med energi och känner mig aspeppad. Läraren verkar hur underbar som helst och kursen verkar väldigt bra den också. Så jag tror jag kommer trivas rätt på med denna klassen. Vi pratade om trender och hur mode påverkar världen och hur en stylist arbetar och att det finns flera sorters stylister. Ja, vi snackade allt från hermes birkin till new york fashion week. Det kändes som jag satt och kollade i ett modemagasin fast lyssnade på en talande bok istället. Så jag tror detta kommer gå bra! Nu har jag slängt i mig lite kvällsmat och ska kika på film sedan ska jag sova. Imorgon är min jobbigaste dag på skolan så får se till att vara utvilad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar