fredag 10 februari 2012

Svenskt godis

Först och främst måste jag säga- fy vad dåliga ni är! Jag tycker om er men jag får ingen feedback alls. Jag vet att ni är många som läser men ni lämnar inga spår efter er alls. nu åter till vardagen..

Idag solade vi på taket istället, inte lika behagligt men mer soltimmar får man iallafall. Vid 1 tiden drog till ner till Urth cafe få mat. Tog Urth quesedilla (hur det nu stavas) och en banan/jordgubb/ananas smoothie, supergod! Sedan gick jag och köpte mian skor som jag kollat på så länge. Lugn mamma dem kostade bara 34 dollar..Sista köpet på länge hoppas jag!
Imellan maten och shopping sprang vi in i en butik som mamma tipsade om som sålde svenska livsmedelsprodukter. Så jag var ju tvungen att köpa svenskt godis och kaviar. Nu har jag dock slängt godiset för jag gillar inte godis egentligen. så man kan säga att det var ett rätt onödigt köp.
Nu ska vi snart göra äggmackor (mina roomies gör dock på knäckebröd vilket jag tycker är helt fel) sedan är det fix och trix och vidare till Roxbury. ciao.


3 kommentarer:

  1. Godis!Det var snabbt hittat efter mammas tipps.
    Mamma hittade Marabou Lakris igår men jag tog halva.
    Kram Mamma och pappa

    SvaraRadera
  2. Haha japp och gott var det också! Gillade ni den? jag antog att mamma inte kunde hålla händerna borta ifrån den. Inte du heller antar jag ;) puss och kram

    SvaraRadera
  3. Vart ligger butiken som säljer svensk godis? Lösvikt?

    SvaraRadera